شرکت عرضه روفرشی سنتی یزد

شرکت عرضه روفرشی سنتی یزد


روفرشی سنتی یزد، بافته شده از بهترین الیاف با طراحی زیبا و شیک، جلوه ی زیبایی به دکوراسیون داخلی می دهد. این رو فرشی در انواع 6 متری، 9 متری و 12 متری در طرح های زیبا و جذاب تولید و به بازار عرضه می شود. طیف رنگی وسیع و کاربردی انتخاب را برای هر فردی با هر سلیقه ای آسان کرده است. شرکت عرضه روفرشی سنتی یزد، این محصول را با کیفیت درجه یک و قیمت ویژه به فروش می رساند.

 

مشخصات انواع روفرشی سنتی

مشخصات انواع روفرشی سنتی روفرشی سنتی در طرح های متنوعی موجود می باشد. این روفرشی جنس بسیار مقاوم  محکمی دارد. دیگر ویژگی بهترین نوع روفرشی تنوع طرح و رنگ زیبا و جذاب آن می باشد. جنس آن به گونه ایست که از روی فرش جمع نمی شود و یا سر نمی خورد.

این روفرشی در برابر شست و شو بسیار مقاوم می باشد و کیفیت اولیه ی خود را از دست نمی دهد. علاوه بر این رنگ ثابتی دارد. هر فردی می تواند با توجه به رنگ دکوراسیون داخلی رنگ رو فرشی را انتخاب کند تا با یکدیگر ست بوده و هماهنگی داشته باشند.

روفرشی کشدار اصیل با استفاده از کش هایی که در چهار گوش آن دارد به طور کامل روی فرش قرار می گیرد. این کش مانع از جمع شدن رو فرشی خواهد شد. روفرشی کشدار ترمه نمونه ی سنتی آن می باشد که بسیار زیبا بوده و جذابیت بی نظیری دارد.

استفاده از روفرشی نه تنها باعث کثیف نشدن زود هنگام فرش خواهد شد، بلکه باعث تنوع در شکل ظاهری و دکوراسیون می گردد. با توجه به قیمت مناسب آن امکان تهیه و خریداری برای عموم افراد امکان پذیر می باشد.

تولیدکنندگان روفرشی سنتی یزد

تولیدکنندگان روفرشی سنتی یزد روفرشی سنتی بسیار محبوب و پرطرفدار می باشد. برترین و بزرگترین تولید کننده ی آن در استان یزد با توجه به فروش بالای روفرشی سنتی، همواره در حال تولید روز افزون آن با طراحی و سبک سنتی زیبا و جذاب می باشد.

تولیدکنندگان روفرشی سنتی یزد، این محصول را از طریق مراکز فروش به صورت غیرحضوری و آنلاین به فروش می رسانند. به دلیل کیفیت بسیار بالا و قیمت مناسب افراد زیادی از سراسر کشور اقدام به خرید غیرحضوری این محصول می نمایند.

روفرشی کش دار طرح سنتی با کیفیت در بازار داخلی و خارجی طرفداران زیادی را به خود اختصاص داده است و فروش بسیار بالایی دارد. شما نیز می توانید با ثبت سفارش این محصول به صورت عمده و آنلاین، آن را نصف قیمت بازار تهیه و خریداری کنید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما