سفارش کاور فرش فانتزی ارزان بصورت عمده

سفارش کاور فرش فانتزی ارزان بصورت عمده


شرکت تولیدی کیاپوش با سابقه درخشان چند ساله در زمینه تولید وعرضه روفرشی اولین تولید کننده روفرشی کشدار در ایران است. این شرکت سعی دارد، کاور فرش با جنس مرغوب درسایز و طرح دلخواه شما را تولید کرده و در اختیار شما قرار دهد. سفارش کاور های فرش فانتزی کشدار تولیدی کیاپوش به صورت عمده دارای قیمتی مناسب و منحصر به فرد می باشد. زیرا در خرید به صورت عمده واسطه ای وجود ندارد، که بخواهد سود کند. امروزه با پیشرفت فناوری های جدید می توان سفارش این محصول کاربردی را از طریق فضای مجازی انجام داد. سپس کالا را در طی کوتاه مدت دریافت نمود. برای سفارش کاور فرش فانتزی ارزان بصورت عمده، خریدارها می توانند از طریق همین سایت اقدام کنند.

سفارش کاور فرش فانتزی ارزان بصورت عمده

بهترین جنس کاور فرش چیست؟

بهترین جنس کاور فرش چیست؟ کاور فرش فانتزی کشدار یکی از جدیدترین نوع محصولات داخلی امروزه می باشد. این کاورها به عنوان یک روکش برای تمیزی، تغییر رنگ و طرح فرش و … می باشند و دارای طرفداران خاص و ویژه ای هستند. بهترین جنس کاور فرش از نوع الیاف ابریشم ، مخمل، ترک یا پورش است، که بافت آن به صورت حلقوی و سه نخ است. به طوریکه به راحتی پاره نمی شود و استحکام خوبی دارد.

بهترین جنس در واقع آن کاوری است که لطافت و ظرافت خاصی داشته باشد و به خوبی از فرش ها در برابر کثیفی ها مواظبت کند. البته هرچه جنس الیاف کاور فرش خوب تر باشد قیمت آن افزایش می یابد.

وزن این کاور فرش سبک می باشد و به راحتی لول یا جمع نمی شود. ازکیفیتی بسیار بالایی برخوردار میباشد و رنگ وطرح آن ضمانت 15 ساله دارد. طرح های متنوع کاور تولیدی کیاپوش عبارتند از: طرح های کودک، پتینه، کلاسیک و ترنج و سنتی، مدرن،گلدار و… باشند تا خریداران با توجه به سلیقه و نظر خود آن را خریداری کنند و از زیبایی آن در منزل خود لذت ببرند.

فروشنده عمده کاور فرش ارزان صادراتی

فروشنده عمده کاور فرش ارزان صادراتی

شرکت تولیدی کیاپوش،کاور فرش را از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت تهیه می‌کند. سپس آن ها را در حجم بالایی در انواع طرح و رنگ عرضه می کند. این محصول بسیار کاربردی و با اهمیت است. فروشنده عمده کاور فرش ارزان صادراتی می تواند این محصول را از شرکت کیاپوش از این سایت سفارش بدهد. سپس این کالا را در نوع با کیفیت و جنس درجه یک در اختیار بازاریان و خریداران ارائه دهد تا تقاضای درخواستی خود را از تولید این کاور های فرش بالا ببرد .

شرکت تولیدی کیاپوش کاورهای فرش با جنس های بسیار عالی  به صورت مستقیم و بدون واسطه و با قیمت عمده در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما