مرجع خرید کاور فرش دوازده متری جنس خوب

کاور فرش دوازده متری تولیدی کیاپوش، یک محصول عالی و بی نظیر می باشد که از مواد اولیه مرغوب و درجه یک تولید می شود. این محصول پر طرفدار، عالی و بسیار پر کاربرد در زندگی روزمره می باشد، که می تواند از تار و پود فرش شما به خوبی محافظت کند. مشتریان سراسر کشور می توانند با مراجعه به بخش تماس با ما سایت حاضر از مرجع خرید کاور فرش دوازده متری جنس خوب، این محصول استثنایی و عالی را به راحتی خریداری نمایند. همچنین از تخفیف ویژه این وب سایت بهره مند شوند.

مرجع خرید کاور فرش دوازده متری جنس خوب

کاور فرش دوازده متری جنس خوب کشدار تولیدی کیاپوش کاور فرش راهکاری جدید برای مراقبت از فرش

کاور فرش راهکاری جدید برای مراقبت از فرش است که با استفاده از این روش می توان از تار و پود فرش محافظت نمود. با استفاده از این محصول هیچ آسیب فیزیکی و یا شیمیایی به فرش شما نمی رسد. استفاده از آن نیز بسیار راحت بوده و شما می توانید به راحتی از این محصول استفاده نمایید.

این کاور فرش متری است و برای فرش های ۶ متری، ۹ متری و ۱۲ متری مناسب می باشد. بنابراین شما می‌ توانید هر فرشی را داخل این کاور قرار دهید و به این وسیله از فرش خود مراقبت نمایید.

کشدوزی یا دور دوزی

روفرشی های کشدار در سطح بازار معمولا یک دور دوزی ساده دارند (حتی روفرشی های ترک) چرا که میخواهند بر روی فرش های غیر استاندار هم نصب شود. ولی این مدل دوخت معایب زیادی بهمراه دارد چرا که سایز استاندارد ندارد.
از مهمترین این معایب جابجایی بیش از حد روفرشی بر روی فرش می‌باشد تا جایی که روفرشی اغلب از گوشه های فرش خارج می شود. این امر باعث درد سر برای خانم ها بوده و دائما باید روفرشی کشدار را تنظیم کنند. در اصل با آن روفرشی های ساده یزدی تفاوت آنچنانی ندارند.
اما شرکت کیاپوش توسط کارشناسان کار آزموده نوع دوختی را ارائه می دهد که این خطا را به صفر می رساند. همچنین در وسط بجای کش نوارهای قابل تنظیمی قرار داده اند که جابجایی روفرشی را کنترل کرده و باعث شده که روفرشی ایستایی چشمگیری داشته باشد.

نوع بافت

روفرشی های کشدار کیاپوش دارای نوع بافت تاری حلقوی و متشکل از سه نخ می باشند. این دقیقا همانند روفرشی های ترک که دارای استحکام بالایی هستند، می باشد. یعنی حتی اگرقسمتی از پارچه قیچی بخورد،  بهیچ وجه تاروپود از هم جدا نمیشود.
و این نشانگر استحکام بالای این پارچه می‌باشد.
و دارای عمر مفید سه برابری نسبت به پارچه شانل (که دارای اسامی مختلفی از جمله مخمل دو رو، مخمل کوبید و …میباشد ) که دارای بافت تاروپودی هستند، می‌باشد.

سومین مزیت روفرشی های کشدار کیاپوش که با توجه به داشتن دستگاههای پیشرفته و بروز کمتر از یک هفته بعد از ثبت سفارش آماده و ارائه میشود.

با توجه به نوع الیافی که کیاپوش برای تولید این کاور استفاده می کند، این کالا به راحتی و در اثر فشارهای نسبتاً سنگین پاره نمی شود. این موضوع باعث افزایش طول عمر محصول شده است. شما می توانید مدت زمان بسیار طولانی با استفاده از این کاور از فرش خود محافظت نمایید.

عوامل موثر بر قیمت کاور فرش دوازده متری جنس خوب

عوامل موثر بر قیمت کاور فرش دوازده متری پس از تولید این کاور فرش درجه یک، عرضه و فروش این محصول از طریق مرجع خرید کاور فرش ۱۲ متری جنس خوب به صورت اینترنتی، عمده و جزئی انجام می شود. مشتریان سراسر کشور می توانند به راحتی این محصول را خریداری نمایند.

قیمت کاور فرش ۱۲ متری در این فروشگاه اینترنتی بسیار ارزان تر از قیمت آن در سایر فروشگاه های سراسر کشور است. عوامل موثر بر قیمت کاور فرش ۱۲ متری عبارت اند از:

  • فروش و عرضه مستقیم و بی واسطه کاور فرش.
  • جنس، ابعاد و طرح انتخابی مشتری جهت چاپ بر روفرشی
  • خرید اینترنتی کاور فرش مرغوب

برای خرید کاور فرش جنس خوب تولیدی کیاپوش، می توانیداز طریق همین سایت اقدام کنید. با ثبت سفارش خود در این صفحه، این محصول عالی را خریداری کرده و در اسرع وقت آن را درب منزل خود تحویل بگیرید.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما