عرضه عمده کاور فرش اتاق کودک در کاشان

 عرضه عمده کاور فرش اتاق کودک در کاشان


کاور فرش کشدار اتاق کودک در طرح های بسیار مختلفی تولید می گردد، که طرفداران بسیار زیادی در داخل و خارج از کشور دارد. عرضه عمده کاور فرش اتاق کودک در کاشان و دیگر شهرها از طریق شرکت تولیدی کیاپوش به سراسر کشور صورت می ‌گیرد. به‌گونه‌ای که اگر شما قصد خرید این محصول را دارید با مراجعه به بخش تماس با ما در سایت حاضر به راحتی می توانید کاور فرش دلخواه خود را سفارش دهید. شرکت تولیدی کیاپوش بدون واسطه  و با قیمت عمده این محصول را در اختیار مشتریان سراسری قرار می دهد. این شرکت چند سال است که در زمینه تولید رو فرشی فعالیت میکند. در واقع اولین تولید کننده ی رو فرشی کشدار در ایران شرکت کیاپوش می باشد.

عرضه عمده کاور فرش اتاق کودک در کاشان

مزایای خرید کاور فرش کشدار اتاق کودک از شرکت تولیدی کیاپوش

مزایای استفاده از کاور فرش اتاق کودک

جالب است بدانید که امروزه کاور فرش اتاق کودک بسیار محبوب شده است. به گونه‌ای که اکثر افراد برای اتاق کودک خود از این نوع کاور استفاده می کنند. بخصوص اگر این محصول از نوع کشدار باشد! چراکه کاور فرش کشدار تولیدی کیاپوش علاوه برا کشدار بودن از چهار گوشه، دور تا دور آن هم کشدوزی می شود. این باعث می شود که روفرشی کاملا کیپ فرش بایستد و از روی آن تکان نخورد. حتی اگر بارها و بارها کودکان از روی آن رد شوند و بر آن پا بکوبند.

از مزایای دیگر  روفرشی های تولیدی کیاپوش این است که این شرکت طرح مورد نظر مشتری را بر روی کاور فرش چاپ میزند. به طوریکه شما حتی می توانید عکس کودک خود را بر روفرشی اتاقش چاپ کنید. برای اینکار کافیست عکس باکیفیتی از کودک را به همراه ابعاد فرش مورد نظر خود در اختیار کارشناسان کیاپوش قرار دهید. حتی می توانید تابلو فرش عکس کودکتان را از طریق شرکت کیاپوش سفارش دهید. تفاوت کیاپوش با سایر تولیدی های این روفرشی چاپ مستقیم طرح بر روی روفرشی است. به طوریکه با شستشوی مکرر رنگ از روی پارچه پاک نشده و حتی کمرنگ نمی شود. فروش در این شرکت تضمینی می باشد. به عبارتی، هم از لحاظ جنس و کیفیت و هم طرح و رنگ 540 روز گارانتی داشته و ضمانت می کند که روفرشی تا 15 سال کارایی دارد.

نوع بافت این کاور فرش حلقوی می باشد. از اینرو  در عین نازک بودن استحکام زیادی دارد. این کاور ها قابل شستشو در ماشین لباسشویی نیز می باشند. جنس این محصول پورشه میباشد، که در مقایسه با انواع شانل که در بازار موجود می باشد؛ بسیار باکیفیت تر است.

مشاوره فروش کاور فرش کشدار عروسکی

مشاوره فروش کاور فرش عروسکی اتاق کودک

کارخانه های بسیاری در سراسر کشور در تلاش اند که بهترین نوع کاور فرش را تولید کنند. اما طبق تحقیقاتی که در بازار روفرشی کشدار انجام گرفته، اکثر فروشندگان روفرشی کشدار، جنس شانل را به اسم رو فرشی ترک به مشتری می فروشند. آنها شانل را با نام های مختلف به مشتری غالب می کنند. اما جنس شانل با پرز ریزی که دارد به زودی رنگش می رود و کمرنگ می شود. اما کاور فرش های تولیدی کیاپوش از جنس پورشه هستند و رنگ آن ها پس از سال ها  استفاده کمرنگ نمی شود. علاوه بر آن بافت شانل تار و پود است. و با در رفتن یک تار آن از بین می رود. ولی جنس پورشه بافت حلقوی دارد و پاره نمی شود.

کاور فرش عروسکی همان طور که از نامش مشخص است دارای طرح های عروسکی می باشد که معمولاً برای اتاق های کودک از آن استفاده می گردد. با استفاده از این محصول دیگر فرش شما دچار کثیفی نخواهد شد. زیرا کاور فرش به راحتی کل فرش اتاق را می پوشاند و از ریختن مایعات و کثیفی ها بر روی فرش جلوگیری می کند. همچنین با استفاده از این کاور عمر فرش شما افزایش پیدا خواهد کرد و شما به مدت طولانی می توانید از آن استفاده کنید. و این که چون طرح و نقش این کاور بسیار جدید و متنوع است اکثر افراد از آن استقبال کرده اند.

توجه داشته باشید که کاور فرش کشدار تولیدی کیاپوش از کیفیت بسیار مرغوبی برخوردار است. شما به راحتی می توانید این محصول را تهیه کرده و از کیفیت آن رضایت داشته باشید. شما می توانید از راه های ارتباطی سایت با کارشناسان آگاه ما تماس بگیریدتا شما را در خریدتان راهنمایی کنند. آن ها مشاوره ‌های لازم برای فرش عروسکی اتاق کودک به شما می دهند، تا شما با خیال راحت بتوانید بهترین و مناسب ترین نوع کاور را برای اتاق کودک خود تهیه نمایید. قیمت این محصول نیز با توجه به اندازه، ابعاد و کیفیت آن متفاوت است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما