بهترین قیمت موکت زیر فرش در تهران

برای بسیاری از خانم ها، انتخاب موکت برای فرش های منزل یا آپارتمان، دغدغه مهم و همیشگی است. موکت زیر فرش، به نوعی محافظ فرش های گران قیمت شما می باشند، اما برای انتخاب یک موکت خوب و مناسب باید نکات زیادی را مد نظر قرار داد. تنوع موکت ها در جنس، رنگ و کیفیت به قدری زیاد است که شاید موجب سردرگمی شما شود. پس با ما همراه شوید تا از این سردرگمی نجات پیدا کرده و اطلاعات کافی را به دست آورید. لازم به ذکر است، بهترین قیمت موکت زیر فرش در تهران، بستگی به عوامل زیادی دارد.

بهترین قیمت موکت زیر فرش در تهران

نکاتی در خصوص انداختن فرش روی موکت

نکاتی در خصوص انداختن فرش روی موکت

خانم هایی که به دکوراسیون و شیک بودن وسایل منزل اهمیت خاصی می دهند، در صدد انتخاب انواع موکت ها برای روی فرش می باشند؛ البته که می تواند دلایل گوناگونی داشته باشد، ممکن است بخواهند، قسمتی از فرش که کثیف یا فرسوده شده، بپوشانند و یا جهت زیبایی هرچه بیشتر منزل و معماری آن، در تلاش هستند.

قطعا این سوال پیش می آید، که آیا می توان موکت زیر فرش ها انداخت یا خیر؟ در جواب باید بگوییم، موکت زیر فرش نه تنها جلوه خاصی به فرش ها و اتاق می بخشند بلکه، به نوعی محافظ فرش ها نیز می باشند.

انداختن فرش روی موکت هر دلیلی که داشته باشد، مهم و ضروری است و اگر از موکت های نامرغوب و نامناسب استفاده کنید، ممکن است، دکوراسیون منزل یا آپارتمان شما به هم ریخته و از جذابیت وسایل و فرش های گرانبهای شما کم کند.

ممکن است نگران باشید که فرش روی موکت جابه جا شده و حرکت کند، اما این مساله به موکت زیر فرش بستگی دارد، اگر فرش در جای خود محکم نشده باشد، تکان خورده و جابه جا می شود و هر چقدر، موکت باکیفیت تر و دارای بافت محکم تری باشد، می تواند تا حد زیادی، مانع حرکت فرش شود.

موکت ها برای جلوگیری از لیز خوردن فرش ها، نیز کاربرد موثری دارند، به گونه ای که اگر فرش بر روی سطح بازی مثل سرامیک صاف و مسطح قرار گیرد، با حرکات سریع و دویدن کودکان، ممکن است لیز بخورد، اما موکت ها، فرش را محکم سر جای خود نگه می دارند.

مساله دیگری که ممکن است با آن دست و پنجه نرم کنید، چین خوردگی فرش و موج دار شدن آن هنگام استفاده از موکت است.

اما جای نگرانی وجود ندارد، موکت هایی با ضخامت مناسب هیچ مشکل و خللی برای فرش شما به وجود نمی آورند.

نکته های کاربردی و موثر برای خرید موکت

امروزه، استفاده از موکت، برای استفاده بهینه از فضای منزل و اتاق ها، بیشتر از قبل مورد توجه قرار گرفته است.

موکت ها می توانند، در مواردی به جای فرش نیز استفاده شوند، و نگهداری از آن ها به مراتب راحت تر از فرش های سنگین است.

موکت ها با مبلمان و دیگر وسایل منزل به راحتی ست شده و بافت زیبایی به منزل شما می دهند؛ همچنین انواع موکت، یک عایق صوتی برای مکان های شلوغ به حساب می آیند، بنابراین تهیه موکت از جهات بسیاری برای شما سودمند است.

اما برای خرید یک موکت خوب، مناسب و باکیفیت، لازم است، به نکات زیر توجه کرده و آن ها را مد نظر قرار دهید:

  • انتخاب مکان موکت: موکت های پرز بلند و دارای بافت فشرده برای مکان های پر رفت و آمد، گزینه مناسبی هستند، اما موکت های مخملی و گرانبها را نمی توان در این مکان ها استفاده کرد.
  • توجه به رنگ، ابعاد، برجستگی و یا ساده بودن طرح های موکت: از نکات مهمی است که باید در آن دقت به خرج دهید. موکت های با رنگ های ملایم، شاد و دارای ابعاد کوچک، مناسب اتاق کودکان، نوجوانان به ویژه دختر خانم ها هستند. استفاده از نقش های برجسته برای قسمت پذیرایی، جذابیت دکوراسیون را افزایش می دهد. می توان گفت رنگ های خنثی، مناسب ترین و بهترین رنگ برای موکت ها به شمار می روند، زیرا می توانید، به راحتی با طیف های رنگی متنوع وسایل ست کنید.
  • بررسی سمت خواب پرزها: هنگام پهن کردن موکت، سمت خواب پرزها، باید به یک سمت باشند. ناهماهنگی موکت ها بر روی زمین، به معماری منزل، خدشه وارد می کند.
  • دوام و ماندگاری: موکت های فشرده و دارای تراکم، با کیفیت تر بوده و استحکام زیادی دارند که باعث ماندگاری بالای آن ها می شود. به عبارتی تلاش کنید تا موکت، دارای گره های به هم نزدیک و بافت فشرده باشد.
  • خدمات پس از فروش: محصولاتی که دارای ضمانت و گارانتی هستند، خیال شما را از وجود مشکلات احتمالی راحت می کنند، پس این نکته را نادیده نگیرید.

سفارش انواع موکت زیر فرش قیمت مناسب

سفارش انواع موکت زیر فرش قیمت مناسب

با توجه به استقبال ویژه هموطنان از طرح ها و انواع مدل های موکت، تولیدکنندگان به تکاپو افتاده اند تا بهترین محصول را مطابق سلائق مشتریان، راهی بازار کنند.

برای سفارش انواع موکت، باید به قیمت محصول توجه ویژه ای داشته باشید و عواملی همچون کیفیت، برند و مارک، ضمانت، نوع کاربرد و مواد اولیه، موجب تفاوت قیمت می شوند.

برای سفارش موکت زیر فرش، و آشنایی با لیست قیمت روزانه انواع موکت در طرح، رنگ و مدل های گوناگون، کافیست سری به سایت بزنید و از اطلاعات مفید مربوط به محصولات، بهره مند شوید.

به دلیل نوسانات موجود در بازار بورس، قیمت ها متغیر هستند اما با خرید موکت به صورت عمده، می توانید با پرداخت هزینه ای منطقی و کاملا ایده آل، به محصولات مورد نیاز خود دست یابید.

با خرید و سفارشات در حجم بالا و تعداد زیاد، می توانید از تخفیفات فوق العاده ما نیز بهره مند شوید.

لازم به ذکر است، محصولات دارای گارانتی و ضمانت پس از فروش هستند، و در صورت وجود خرابی یا مشکلاتی از این قبیل می توانید با ما در ارتباط باشید.

مشخصات بهترین موکت زیر فرش

انواع مختلفی از موکت ها در جنس، برند و طرح های مختلف عرضه می شوند اما همه مدل های موجود در بازار، ساختار باکیفیتی ندارند.

می توان گفت، بهترین موکت زیر فرش، دارای ویژگی های بارز و قابل اهمیتی است که در ادامه ذکر شده اند:

  • از مهم ترین مشخصات موکت خوب، می توان به دوام، نرمی، انعطاف و تنوع طرح و رنگ اشاره کرد.
  • دارای ثبات رنگ بوده و مقابل اشعه ماورابنفش و نور آفتاب دچار رنگ پریدگی نمی شوند.
  • مقاومت و استحکام بالای موکت مرغوب، مثال زدنی است.
  • قابلیت شست و شوی راحتی دارند و غالبا ضد لک هستند.
  • عمر طولانی داشته و با قیمت هایی مناسب، در بازار یافت می شوند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما